  • Data: 2013-03-05 23:09:49
    Temat: Re: Zrzeczenie się prawa do spadku i sprzedaż nieruchomości
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    brim wrote:

    > I jeszcze, tak na części tych arów stoi budynek. Wchodząc w szczegóły do
    > każdego mieszkania należy jeszcze murowana komórka również stojąca na
    > tych arach. Wszystkie cztery komórki (po 1 na mieszkanie) stoją w jednym
    > szeregu w pewnym oddaleniu od głównego budynku.
    > 1/4 jest wujka, 1/4 tych którzy chcą kupić a 2/4 są kogoś zupełnie innego.

    to juz bedzie problem kupujacego i notariusza, ktory sporzadza
    notarialny akt sprzedazy, zeby zapoznac sie ze stanem faktycznym
    ksiegami wieczystymi itp itd. To on musi dbac zeby sie sporzadzic aktu
    sprzedazy czegos czego nie macie. Ja bym w ogole sie tym nie zajmowal.

    Poniewaz widze, ze wam sie spieszy, to wybierzcie jakiegos notariusza na
    miejscu, zadzwoncie i zapytajcie co macie przyniesc i ile bedzie
    kosztowalo notarialne sporzadzenie poswiadczenia dziedziczenia.
    I ja bym na tym zakonczyl.
    Wowczas przy umowie kupna wszyscy w trojke bedziecie sie musieli
    podpisac i tyle. Nie ma sensu przepisywac tego na jedną osobę. Jak
    jeszcze ten sam notariusz spisze umowe sprzedazy to wowoczas sam za was
    zrobi wszystko tak, zeby bylo dobrze.

    A po wszystkim pieniedzmi podzielicie sie juz wg uznania.
    Tylko US zawiadomic i o spadku i o dzieleniu sie pieniedzmi. i pamietac
    zeby nie gotowką. Tylko przelewem i tylko z własnych kont.