  • 1. Data: 2005-12-14 18:12:47
    Temat: Zrobił laskę za 5 zł
    Od: somebody<s...@o...pl>

    Seksafera w gimnazjalnej toalecie
    "Słowo Polskie - Gazeta Wrocławska": Na oczach kolegów, 14-letni uczeń odbył
    stosunek oralny ze swoim kolegą. Wydarzenie miało miejsce w Kamiennej Górze.
    Zdarzenie miało miejsce na przerwie w szkolnej toalecie, a wszystkiemu przyglądało

    się kilku kolegów. Robili zdjęcia. Seks oralny uprawiali koledzy z klasy. Jeden
    pożyczał od drugiego drobne pieniądze, nie więcej jak 5 zł. Nie miał z czego
    oddać,
    więc pożyczający zaproponował, że może zapłacić w naturze. Na początku obaj
    traktowali to jako żart, ale w końcu dłużnik przyjął propozycję.

    Sprawa wyszła na jaw, gdyż dwóch widzów zarejestrowało całe zdarzenie za
    pomocą telefonu komórkowego. Dyrekcja natychmiast zawiadomiła policję.
    Dokumenty trafiły do sądu dla nieletnich. 14- latek, który zaproponował stosunek,

    może mieć kłopoty.
    Więcej w "Słowie Polskim - Gazecie Wrocławskiej".

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-14 19:00:31
    Temat: Re: Zrobił laskę za 5 zł
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    somebody napisał(a):
    > Seksafera w gimnazjalnej toalecie
    Nie wiem jaki to ma zwiazek z prawem ale za te krzaczki ktore zes wkleil
    powinno sie Ciebie rozstrzelac.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-12-14 19:14:12
    Temat: Re: ZrobiĹ? laskÄ? za 5 zĹ?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "somebody" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    przepadnij za te krzaczki

  • 4. Data: 2005-12-14 20:58:10
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "somebody" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > przepadnij za te krzaczki

    To jest groźba karalna... :)

  • 5. Data: 2005-12-15 18:54:11
    Od: "stoker" <s...@c...pl>

> [...]
    > początku obaj
    > traktowali to jako żart, ale w końcu dłużnik przyjął propozycję.

    ilu takich chodzi potem w paradach rownosci ?