  • Data: 2010-05-13 12:40:19
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-13 14:17, zly pisze:

    > Mój 40tude wyświetlił krzaczki dopiero w twoim cytacie :)

    Wszystko zależy od konfiguracji. Początkowy list miał złe nagłówki i
    przez to inne czytniki mogą źle interpretować zawartość. Przypadkowo
    mogą też dobrze, ale to przypadek. Dlatego OE i jego następca z Visty
    dobrze wyświetla, bo dziwne, żeby swoich dokonań nie umiał :D Ale to
    przypadek.

    OE jest w ogóle marnym czytnikiem, bo nawet z tymi poprawkami źle koduje
    tematy z polskimi znakami. Ale cóż -- w obliczu śmierci UseNetu w
    zasadzie nie został się już chyba żaden porządny czytnik. OE i jego
    następca są zepsute. Thunderbird też ma wiele wad, jak choćby strasznie
    się zacina i niewiele funkcji, jak choćby brak opcji ZASTĄP. 40tude
    umarł 5 lat temu a do tego to Shareware. Próbowałem Agenta, ale nie
    radził coś sobie z połączeniem do serwera wymagającego hasła. Więc tak
    naprawdę zostały na placu boju wadliwy OE i wadliwy Thunderbird.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek