  • Data: 2010-05-14 05:56:56
    Temat: Re: Zostawiony pies w bloku
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 May 2010 17:31:29 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Tylko jak zdefiniować personal? :D Wracamy do tematu pl.soc.prawo.
    > Ja osobiście unikam produktów personal, bo nie umiem jednoznacznie
    > odpowiedzieć czy laptop przedsiębiorcy jest personal czy nie.

    Ja traktuję personal jako takie których nie można używać na firmowych
    komputerach (laptop jest własnością firmy?) i z efektu których pracy nie
    mam bezpośrednich zysków (typu projekt w cadzie, a nie informacja z
    pl.soc.prawo ;)) ale w sumie to u nas nie ma żadnego znaczenia, skoro można
    zostać skazanym, za nielegalne korzystanie z oprogramowania firmy GNU
    GPL...

    --
    marcin