  • Data: 2004-02-01 19:01:05
    Temat: Re: Zostałem skazany w postępowaniu nakazowym....
    Od: "slavko" <N...@w...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bvig3l$4k9$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "slavko" <N...@w...pl_NOSPAM> napisał w wiadomości
    > występek
    >
    > [ciach]

    > Jak się nie odwołasz to będzie prawomocny i koniec.
    > Sąd Grodzki to wydział Sądu Rejonowego, i nie działa jak kolegia tylko
    > przejął sprawy dotychczas obsądzane w kolegiach (wykroczenia). Jeżeli ktoś
    > został uznany winnym wykroczenia wtedy skazanie umieszczane jest w
    rejestrze
    > sprawców wykroczeń, dlatego nie pojawiało się na karcie otrzymywanej z
    CRSu.
> [...]
    >
    > co do Twojego przpadku to trafiasz do KRK. Popełniłeś przestepstwo a nie
    > wykroczenie, i zostałeś skazany w trybie nakazowym - coś jakbyś dostał
    > pocztą mandat z fotoradaru. Jak się odwołasz, to sąd wyrzuci nakaz do
    kosza
    > i wyznaczy rozprawę. 270 kk... co to było... samodzielne przedłużenie
    > legitymacji studenckiej? samowolne podbicie dowodu rejestracyjnego?
    >
    > co do zapłaty najprawdopodobniej otrzymasz poczta wezwanie do zapłaty - po
    > uprawomocnieniu się. Wpłacasz w kasie sądu, i chyba na poczcie. Czy przez

    Tak to było samodzielne przedłużenie legitymacji........ :-) niestety coś
    słabo to wyszło... :-(
    Na wyroku mam napisane że zostałem skazany za WYSTĘPEK a nie PRZESTĘPSTWO a
    to chyba jest jakaś różnica... co o tym sądzisz?
    Czy jak się odwołam to mogę jeszcze coś wskórać... ale co tu naściemiać...