  • Data: 2004-04-26 13:21:50
    Temat: Re: Zostalam zwolniona z pracy (mobbing) - dlugie
    Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zrozumielismy sie...
    > Pani pisze o tym na koncu produkcji ja o ZLECENIODAWCY.

    Oj, oj, żeby było jasne. Człowiek, ktory zaakceptował jest od zleceniodawcy.

    > a DLACZEGO ?
    >
    > razace niedbalstwo ?

    Hmmm... przyznam się, że nie pamiętam jak to się stało. Miało to miejsce 1,5
    m-ca temu. Na moim stanowisku były robione 3 czasopisma. Zresztą pracę
    miałam zmianową i nie siedziałam sama przy komputerze. Miałam jeszcze
    zmienniczkę.

    > No wlasnie..... zaakceptowal puscil.. dlaczego
    > niepytacie zleceniodawcy czy jest OK?
    > dlaczego pani ma placic ?

    Na całe szczęście to nie ja płacę, ale firma. I dlatego zostałam zwolniona.
    Bo firma musi ponieść koszty.
    Kasia