  • Data: 2004-04-27 08:25:54
    Temat: Re: Zostalam zwolniona z pracy (mobbing) - dlugie
    Od: "K_a_s_i_a" <k...@t...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Reasumując z poprzednich pytań i dyskusji :
    >
    > Pomyliłaś się wstawiając nie takie zdjęcie jak powinno być.
    > Przedstawiciel zamawiającego *przed drukiem* zakceptował tak jak leci z
    > twoim błedem do druku.
    > Wydrukowano to co *zaakceptował* przedstawiciel *zamawiającego*.

    Zgadza się.

    > To jakim cudem firma musi płacić odszkodowanie ????

    Jeśli firma, w której pracowałam nie zapłaci odszkodowania, to zamawiający
    poprostu zrezygnuje z usług. A tego moja była firma nie chce. Tak sądzę.

    > Zamawiający powinien wyciągnąć konsekwencje w stosunku do swojego
    > pracownika/przedstawiciela ( akceptującego do druku ).

    Myślę, że zamawiający nie chce się poprostu przyznać do tego, że wina leży
    po jego stronie. Skoro szukają pretekstu do tego, żeby z nas zrezygnować. A
    takie słuchy chodzą.

    > Chyba że nie o wszystkim wiemy.

    Wiecie o wszystkim. Po co miałabym ukrywac cokolwiek, skoro chcę znac Wasze
    opinie? I chcę wiedzieć jak to wygląda z prawnego punktu widzenia?

    Pozdrawiam, Kasia