  • 1. Data: 2019-08-18 23:11:29
    Temat: Żołnierze zamordowani przez komunistów
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://niezalezna.pl/284128-zolnierze-zamordowani-p
    rzez-komunistow

    W dniach 13-14 sierpnia zespół Biura Poszukiwań i Identyfikacji IPN,
    przeprowadził prace poszukiwawcze na terenie leśnym w pobliżu
    miejscowości Nieporęt w woj. mazowieckim. W wyniku działań odnaleziono
    szczątki przynajmniej dwóch osób. Przy szczątkach zostały odnalezione
    artefakty (guziki i łuski), co potwierdza tezę, iż może to być grób
    żołnierski.

    Z przekazów ustnych - uzyskanych przez lokalnych pasjonatów historii -
    wynika, iż w tym miejscu pogrzebano żołnierzy Wojska Polskiego,
    zamordowanych przez funkcjonariuszy stalinowskiego aparatu terroru w
    1947 r. Wskazuje na to również tablica, ustawiona w miejscu odnalezienia
    szczątków przez nieżyjącego już dziś świadka wydarzeń. W czynnościach
    ekshumacyjnych brał udział prokurator OKŚZpNP w Warszawie.
    W wyniku przeprowadzonej kwerendy nie udało się ustalić do kogo mogą
    należeć szczątki odnalezionych osób.

    Biuro Poszukiwań i Identyfikacji IPN zwracamy się do wszystkich osób,
    które są w posiadaniu informacji (wspomnień, dokumentów, itp.), które
    mogłyby ukierunkować prace identyfikacyjne, by skontaktowały się z
    Biurem. Proszone też o kontakt osoby, których bliscy zamieszkujący na
    tym terenie zaginęli w tamtych latach, a ich groby do dziś nie zostały
    odnalezione.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-19 00:18:50
    Temat: Re: Żołnierze zamordowani przez komunistów
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-08-18 o 23:11, u2 pisze:

    Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2019-08-19 08:29:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 00:18, RadoslawF pisze:
> [...]
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    czyli to twój stary zabijał tych żołnierzy ? pytania się mnożą ubeku:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-19 15:22:18
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

  • 5. Data: 2019-08-19 15:43:03
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 19.08.2019 o 15:22, RadoslawFlejtuch pisze:

    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)
    >

    > Pozdrawiam

    czyli żydoubek z flejtucha, nie myliłem się:)))))))))

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-08-19 21:09:01
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>