    From: "p...@g...pl" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znów OC
    Date: Wed, 11 Jun 2003 22:16:47 +0200

    "Kudłaty" <A...@i...pl> wrote in message
    news:bc822v$5tu$1@news.onet.pl...

    > Tego to nie wiedziałem. Czyli jak mam już uzbieraną zniżkę za bezkolizyjną
    > jazdę i ktoś mi ukradnie samochód, a następnie spowoduje wypadek, to moja
    > zniżka też przepada? Czy poszkodowany bierze pieniądze z mojego TU, a TU
    > próbuje odzyskać od prawdziwego sprawcy?

    tak.

    a przy okazji mi wyszło jak można tanio dorobić się zniżki w OC na samochód.
    Otóż dawno dawno temu kupiłem sobie motorower, o którym dawno już
    zapomniałem, jakkolwiek oc za niego w wysokości 10 zł płaciłem regularnie.
    Przypomniałem sobie o nim jak kupiłem samochód i na dzień dobry dostałem 60%
    zniżki, za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia.
    Z drugiej strony, jak się traci tą bezszkodowość to na obu "pojazdach"
    jednocześnie.
    Jak się tego chce uniknąć to należy się odmagać zarejestrowanie drugiego
    pojazdu na oddzielnyym koncie, ale wówczas zaczyna się od zera.