    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znizki na bilety komunikacji VS studia
    Date: Mon, 28 Jul 2003 20:01:00 +0200

    > Czy sam fakt bycia studentem uprawnia mnie do znizek na komunikacje
    miejska,
    > PKP itp. czy raczej posiadanie przy sobie wazniej legutymacji studenckiej
    > daje mi takie prawo.
    > Pytam sie o to poniewaz zgubielm swoja legitymacjie studencka a nie
    > wykluczone ze bede jezdzic w wakacje PKP.
    >
    > Czy zamiast legitymacji moge okazywac inny dowod tego ze jestem studentem
    np
    > Indeks lub zaswiadczenie z wydzialu ze ucze???????????
    >
    > Jak to jest????

    Studenci korzystają ze znizek w komunikacji na podstawie waznej legitymacji
    studenckiej - tzn. de facto podstawą do przejazdu z biletem ulgowym nie jest
    sam fakt bycia studentem, lecz bycia posiadaczem legitymacji studenckiej.
    Proponuję czymprędzej wyrobic sobie nową albo duplikat.

    kontroler KZK GOP Katowice
    nr 2000