  • Data: 2004-08-27 18:57:56
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQ9HHL <k...@N...pl> napisał(a):

    > karna
    > jakie
    >
    > Ja nie wiem, ze chce Ci się przez to wszystko przechodzić, ganiać po
    > komisariatach, sądach, za marne 8 zł.
    Dochodzenie do sprawiedliwości wymaga kosztów. Ja uważam, że nie powinienem
    płacić za towar jeśli zniszczyłem pudełko, które i tak uległoby zniszczeniu
    przy prezentacji towaru. Druga strona uważa, że powinienem. Jeśli jedna ze
    stron nie wykazuje chęci na polubowne zakończonie sporu, to najlepszym do
    tego miejscem jest sąd.
    Po drugie nie będę nikimu płacić choćby złotówki tylko dlatego, że ktoś mnie
    straszy policją i sądami, bo jeszcze bardziej się rozuchwali-ochroniarz
    jescze mówił coś o mandacie i o tym, że w związku z meczem Lecha długo będę
    czekał na policję.
    Po trzecie przez to wszystko będzie przechodziła ewentualnie też druga strona.

    > Raz to trzeba było iść do BOK-u żeby
    > Ci to pokazali. Dwa jak już rozerwałeś to opakowanie i Cię złapali to trzeba
    > było im dać te 8zł. Fakt może okazać się, ze po przesłuchaniu czy też
    > sprawie w sądzie nie bedziesz musiał nic zapłacić, ale dojazdy na komende,
    > do sądu nie mówiąc już o straconym czasie będą Cię dużo więcej kosztować niż
    > ta chora lampka.
    Zapomniałeś(aś) do bilansu dodać obronę swoich przekonań i tą szczyptę
    hazardu.

    > No chyba że masz dużo wolnego czasu i lubisz włóczyć się po komisariatach.
    Jescze nie byłem wzywany na komendę