  • Data: 2004-08-27 06:59:55
    Temat: Re: Zniszone opakowanie=zniszczony towar?
    Od: "SQ9HHL" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może ktoś z grupowiczów wie, co mnie teraz czeka? Czy to ma być sprawa
    karna
    > czy cywilna? Czy według prawa opakowanie towaru jest jego częścią? Na
    jakie
    > paragrafy mogę sie powaołać?

    Ja nie wiem, ze chce Ci się przez to wszystko przechodzić, ganiać po
    komisariatach, sądach, za marne 8 zł. Raz to trzeba było iść do BOK-u żeby
    Ci to pokazali. Dwa jak już rozerwałeś to opakowanie i Cię złapali to trzeba
    było im dać te 8zł. Fakt może okazać się, ze po przesłuchaniu czy też
    sprawie w sądzie nie bedziesz musiał nic zapłacić, ale dojazdy na komende,
    do sądu nie mówiąc już o straconym czasie będą Cię dużo więcej kosztować niż
    ta chora lampka.
    No chyba że masz dużo wolnego czasu i lubisz włóczyć się po komisariatach.
    Pozdrawiam.