eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZniszczony towar a odpowiedzialność klienta › Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zniszczony towar a odpowiedzialność klienta
    Date: Sat, 23 Aug 2008 14:36:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 8
    Message-ID: <g8p08c$kut$1@news.onet.pl>
    References: <g8o3n0$jlp$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <d...@b...googlegroups.com>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <6...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: sub250-244.elpos.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1219494988 21469 85.193.250.244 (23 Aug 2008 12:36:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 23 Aug 2008 12:36:28 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V12.0.1606
    X-Sender: EmI26fp8j/DzAKVGx+2L5F3HUHxc/ymu
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 12.0.1606
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:550350
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Paweł Marcisz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:6175639e-9ea0-4e50-a060-9685578305b0@k30g2000hs
    e.googlegroups.com...
    > To nie klient a sklep sobie odkupi przecież. Klient powinien ponieść
    > rzeczywistą cenę tego odkupienia.

    Źle rozumujesz. Dla sklepu jest strata bo każdy słoik ma przynieść zysk.
    Kupujący odpowiada za wartość towaru na półce, a nie w hurtowni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1