    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Date: Fri, 21 Aug 2015 10:56:49 +0200
    <mquin1$4u6$1@node1.news.atman.pl> <mqvgag$4ev$1@node1.news.atman.pl>
    <mqvhua$6dn$1@node1.news.atman.pl> <mqvivm$7al$1@node1.news.atman.pl>
    <mr1i80$6m2$1@node1.news.atman.pl> <mr2ceo$8p9$1@node2.news.atman.pl>
    <mr45dd$ut6$1@node2.news.atman.pl> <mr4ag2$45q$2@node2.news.atman.pl>
    <mr4coi$27c$2@node1.news.atman.pl> <mr4db2$2n5$2@node1.news.atman.pl>
    <mr4dsp$7og$1@node2.news.atman.pl> <mr4fpj$5ca$1@node1.news.atman.pl>
    <mr4g49$a1j$1@node2.news.atman.pl> <mr4gn2$6ec$1@node1.news.atman.pl>
    <mr6g3m$942$2@node2.news.atman.pl> <mr6gqa$7vb$1@node1.news.atman.pl>
    <mr6i02$atv$1@node2.news.atman.pl> <mr6img$bej$1@node2.news.atman.pl>
    <mr6lch$cs2$1@node1.news.atman.pl> <mr6lsb$dhu$1@node1.news.atman.pl>
    <mr6ndu$f3v$1@node1.news.atman.pl>

    On 2015-08-21 10:27, Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko w tej analogii "mała fabryka" to zajęcie co najmniej województwa a
    > nowy oddział to osobna Rzesza.

    Tym bardziej - małego domku można nie zauważyć. Gigantycznego
    przedsięwzięcia już trudniej.

    > Natomiast interesy "na lewo" czy nawet prowadzenie po cichu
    > konkurencyjnej działalności to niestety nierzadkie zjawisko.
    >
    > Pamiętaj też, że ten szaleniec był pewien wygranej. Żydów nienawidził
    > (zresztą retorykę jego oraz Goebbelsa wyraźnie widać w "betonowym"
    > elektoracie PiS oraz innych narodowców - ten bełkot o "żydostwie"
    > chcącym wywołać wojnę... dziwne że ludzie są tak tępi, że tego nie
    > widzą) - dlaczego więc nie ma żadnych śladów że osobiście tę zbrodnię
    > zlecił?

    Dlatego, że nikt nie miał powodu tego dokumentować - kazał to kazał, na
    chuj drązyć temat. Zresztą - wyobrażasz sobie, że któryś z wyższych by
    się postawił i powiedział, że bez pisemnego rozkazu to on palcem nie
    kiwnie? I potem ten rozkaz trzymał w sejfie w szwajcarskim banku?

    > Jakoś nie widzę powodów dla jakich miałby się z tym kryć...

    Ani specjalnie dokumentować. Bo i po co?

    > Prywatnie podejrzewam że wiedział albo przynajmniej przypuszczał, że tak
    > jego politykę zinterpretują jego podwładni, ale nie mam na to żadnych
    > twardych dowodów.

    Mylisz dowód na piśmie z dowodem. To nie jest tak, że zlecając zabójstwo
    jak nie napiszesz tego na kartce i własną krwią nie podpiszesz, to nie
    ma sprawy.

    Być może nie wiedział jak _dokładnie_ tam się zabija i zwłoki utylizuje.
    Nastomiast z pewnością wiedział że celem tych obozów była eksterminacja
    pewnych narodowości. Z naciskiem na eksterminacja. Tego nie da się
    dwuznacznie rozumieć.

    Shrek.