    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Sat, 19 Aug 2023 10:56:29 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1> <ubmutk$dcs$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ynxn0y0nu981$.173uvfuuzke5p.dlg@40tude.net>
    <ubn41j$dct$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <ubo4d1$r44$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ubonb9$6gp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1nx2s49dpox97$.1dn3aoamcpdt2.dlg@40tude.net>
    <ubpmht$uqn$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ubptdc$3qc$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > O ile czapka nawet z jego włosem jest poszlaką, no to dowodem taki
    > słabym. Bez większego wysiłku da się wymyślić cały szereg scenariuszy, w
    > których kogoś niepowiązanego w żaden sposób ze zdarzeniem czapka
    > znajduje się na miejscu zabójstwa. Zwłaszcza, gdy założymy, że ktoś
    > celowo mógł podrzucić.

    Dokładnie - w połączenie z brakiem dopasowania inną metodą (a było
    wykonane i wydzedł wynik negatywny) oraz tym że nie udało się znaleźć
    jego DNA na ciele ofiary gwałtu to wręcz widzę w tym idealną linię
    obrony i uniewinnienie z automatu.

    > Jesteś okrutnie monotematyczny. To wygląda tak, jakbyś znalazł ten jeden
    > artykuł w kodeksie i na siłę go pasował do wszystkiego wokół.

    To nie ja jestem monotematyczny, tylko jak funkcjonariusze odwalą
    cokolwiek to się właśnie tym paragrafem kończy. Nawet sam tłumaczyłeś
    dlaczego.

    > Jesteś stroną. Po prostu idź i zajrzyj do akt.

    Zajrze sobie - teraz mam inne zajęcia.

    > JA często powtarzam, że "wszystko jest proste, o ile nie musi się tego
    > samemu od początku do końca zrobić".

    Oczywiście - ale jest też drugia prawda - "jak coś ma zrobić policja to
    okazuje się to nadzwyczaj trudne". Wymyśliłeś już ten tajemniczy powód
    dla którego im się odechciało?

    > W końcu ma powód, by nie odbierać telefonu :-)

    Bo ja wiem - pytał w sprawie i to nie przeciw mnie. Zresztą doszły mnie
    słuchy że już go nie ma i jest nowy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!