    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Sat, 19 Aug 2023 10:13:37 +0200
    <w...@4...net>
    <CTxDM.121805$TdXe.90092@fx02.ams1> <ubmutk$dcs$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ynxn0y0nu981$.173uvfuuzke5p.dlg@40tude.net>
    <ubn41j$dct$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <k...@4...net>
    <ubo4d1$r44$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <ubonb9$6gp$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1nx2s49dpox97$.1dn3aoamcpdt2.dlg@40tude.net>
    <ubpmht$uqn$3$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 19.08.2023 o 08:16, Shrek pisze:

    > Ale to jak on gwałcił, że dna tylko na czapce udało się znaleźć? I do
    > tego jeszcze druga ekspertyza która mówiła, że to nie jego włosi alibi.

    O ile czapka nawet z jego włosem jest poszlaką, no to dowodem taki
    słabym. Bez większego wysiłku da się wymyślić cały szereg scenariuszy, w
    których kogoś niepowiązanego w żaden sposób ze zdarzeniem czapka
    znajduje się na miejscu zabójstwa. Zwłaszcza, gdy założymy, że ktoś
    celowo mógł podrzucić.

    > Przedawniło się - ale wrobienie kogoś w gwałt to jest przekroczenie
    > uprawnień czy jakiś inny paragraf do tego pasuje? Bo jeśli przekroczenie
    > uprawnień to widełki przy tym numerku powinny być od grzywny 50PLN do 25
    > lat, skoro może obejmować od niepodania przyuczyny legitymowania do
    > wsadzenia człowieka na dożywocie do pierdla.

    Jesteś okrutnie monotematyczny. To wygląda tak, jakbyś znalazł ten jeden
    artykuł w kodeksie i na siłę go pasował do wszystkiego wokół.

    > Nie wiem co powiedzieli.

    Jesteś stroną. Po prostu idź i zajrzyj do akt.

    > Bo ja wiem? Z żulami szybszy, bo wiadomo mniej więcej gdzie są. W
    > momencie jak zdecydowali że nie jadą do żuli wiedzieli tylko tyle że na
    > wyszkowskiej rejestracji a że raczej z wyszkowa nie przyjechali to było
    > już raczej pewne że to tak prosto z cepiku nie będzie.

    JA często powtarzam, że "wszystko jest proste, o ile nie musi się tego
    samemu od początku do końca zrobić".

    > Jak nagranie żula, który siedzi co dzien na tej samej ławce nic policji
    > nie daje to należy ich w pisdu rozgonić, bo cieć na budowie jest
    > skuteczniejszy.

    cieć ma jedną budowę, to może się uczyć twarzy wszystkich wokół
    przesiadujących.

    > Kilka:P

    W końcu ma powód, by nie odbierać telefonu :-)
    --
    (~) Robert Tomasik