    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Thu, 17 Aug 2023 13:42:01 +0200

    On Tue, 15 Aug 2023 16:49:47 +0200, Shrek wrote:

    > Nie o możliwości chodzi (bo sprawdzenie auta na bębnie robi się chwilę
    > bez żadnego trybu)a o chęci. Ci zajmują się produkcją papierów, tamci
    > szukaniem skradzinych pojazdów. Widać mają wąskie specjalizacje.

    Szukanie pojazdu jest IMHO podobnie trudne, jak szukanie np wiertarki.

    Trzeba troche szczęscia, aby trafic na dziuplę.
    Elektronika moze duzo pomóc, ale nie wszedzie występuje.

    > Eeee. To wtedy rzeczywiście byliby w tvnwarszawa;)

    I co? "Obywatel musial poczekać, bo mielismy dużo zgłoszen.
    Niestety - mamy duze braki kadrowe, a obywatele nie zgłaszają sie do
    pracy" :-)

    > Nie szukamy trupów nie ma zabójstw. Jakby się tak z kradzeżami dało zrobić:P

    No ale gdzie chcesz szukac trupów?
    Polska to duzy kraj.

    > Myślę że znacząca ilość zwłok nigdy nie zostaje znaleziona - zauważ że
    > jak już szukają kogoś kto się do przebrzydłych pismaków przebiję i
    > oszołom robi aferę żeby jego bliskich szukać, to zwykle ze dwa inne
    > ciała znajdują;).

    Az tak, to nie pamiętam, ale co proponujesz - co tydzien wszystkie
    lasy i zarośla przeszukiwac?

    Sie szuka, jak sa jakies konkretne wskazówki, bo tak w ciemno, to
    policjantow nie starczy.

    A moze wlasnie kogos szukali, i dlatego twój motor musiał poczekac :-P

    > Tfu pismaki pierdolone - chuja do dupy szukajo:P I że
    > istotna część zaginięć to zabójstwa - w tym takie gdzie po prostu nikt
    > specjalnie nie szukał - bo w sumie co to kulsona obchodzi.

    Ale czemu od razu zabójstwa - moze zawal serca, moze sie zapił na
    smierc, moze upadł po pijaku i trafił głową na kamien ..

    > Pewnie są jakieś oszacowania ile z zaginięć to zabójstwa - obstawiam
    > według IDZD że koło 10%.

    Jakby znaleźć ciało szybko, to sekcja moze by ustaliła.
    Ale gdzie szukac.

    Wiec zostają tylko szacunki.

    Ale 10% ... moze to wlasnie niewiele.
    A co z resztą - gdzie zniknęli?