    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazł się pieszy!
    Date: Tue, 5 Sep 2023 21:52:41 +0200
    <uctgal$fmm$2$RTomasik@news.chmurka.net> <uctvkr$2i2h$1@dont-email.me>
    <ucv7e0$rm6$5$RTomasik@news.chmurka.net> <ucvq0c$g1th$1@dont-email.me>
    <ud03b5$ei9$3$RTomasik@news.chmurka.net> <ud1qlq$t1vg$1@dont-email.me>
    <ud274b$3ms$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud2nc1$flr$1$pozboju@news.chmurka.net>
    <ud2vgp$lan$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <jr39as7gqfa7$.9tx527dn0ry2.dlg@40tude.net>
    <ud4ris$s7n$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <19llxuq3we4hs$.7moetfemsxsl$.dlg@40tude.net>
    <ud591j$3ks$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud595r$3bm$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <ud5bim$4pq$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud68at$nar$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ud6vmr$2s2$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ud7kfg$qvm$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ud7shd$he8$1$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Dlatego przejścia buduje się tylko w miejscach, gdzie jest ograniczenie
    > prędkości do 50 km/h, albo stosuje się światła.

    No chyba że by nie. Szukać - jak znajdę to będziesz szczekać? Rutynowo
    na krajówkach są na 70 gdzie i tak wszyscy jeżdzą 100.

    > Usiłowanie czego?

    Nie wiem - ty mu przypisujesz.

    > Do wypadku doszło, a zresztą jest to przestępstwo
    > umyślne.

    To jak umyślne to w ogóle nie ma o czym gadać. Godził się na wykroczenie
    ale na pewno nie na spowodowanie wypadku.

    > Rozwiniesz, co to Twoim zdaniem zmienia? To na drodze każdy pas osobno
    > rozpatrujesz?

    Nie wiem co to zmienia, ty lansujesz że wtargnął bezposrednio. Ja tylko
    zwracam uwagę, ze nie bezpośrednio, bo na sąsiedni pas. Czy;li z
    definicji nie bezpośrednio.

    > Też nie wiem. To Twój pomysł. Ja insynuuję, że pieszy tym wejściem
    > przyczynił się do wypadku, a nie że przechodzi w miejscu niedozwolonym -
    > co zresztą akurat jest oczywiste.

    A swoje insynuacje opierasz na brudnym palcu i teoriach z dupy jakoby
    pieszy poruszał się z prędkością rzędu 70km/h a pijany kierowca
    niepanujący nad pojazdem widział go z 200 metrów i zamiast po prostu
    zwolnić to postanowił wpaść w poślizg i wyjebać w murek.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!