    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [Znaki towarowe] Nazwa firmy
    Date: Wed, 10 Jun 2009 19:21:14 +0200

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Piszę "z głowy czyli z niczego", ale IMVHO uprościłeś w złą stronę:
    > "w takim samym zakresie, w którym korzystał poprzednio", obejmującym
    > zarówno zakres działalności jak i terytorium.

    Sorry, ale nie dostrzegam różnicy między naszymi uproszczeniami, poza
    zmianą kolejności przesłanek ;)

    > I to powinno działć w każdej skali - jak ktoś był firmą o zasięgu
    > globalnym to tylko istnieje inna forma uznania jego "słuszności marki" :),

    Nie chwytam tutaj Twojej myśli. Jak ktoś używał globalnie, to nie
    podpada pod ten przepis, bo nie używała w niewielkim zakresie. Może
    natomiast dowodzić powszechnej znajomości - będzie miał inna podstawę
    dla swoich praw

    > więc dla pozostałych przypadków rzeczywiście pozostaje "lokalne"
    > działalnie", ale ta lokalność może obejmować kilka województw albo
    > np. działalność w internecie.

    No, tu już wpadamy w rzeczy, które trzeba oceniać in casu.

    > Od dnia rejestracji "stary", niezarejestrowany użytkownik znaku, nie
    > może już rozszerzać zasięgu swoich działań.

    W zamiarze ustawodawcy tak właśnie jest.

    > Dobrze pamiętam?

    Wychodzi na to, że tak :)

    > pzdr, Gotfryd

    Też pozdrawiam
    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl