  • Data: 2014-08-23 12:26:21
    Temat: Re: Zmiana zameldowania a sprawa
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy komputer był prywatny czy firmowy?
    Jak prywatny i nic nie podpisywałeś, że będziesz informował o zmianie
    miejsca zamieszkania / zameldowania, to nie masz obowiązku o niczym nikogo
    informować.
    A jak podpisywałeś - znaczy jak dali ci jakieś pouczenie i podpisałęś je -
    to powinieneś wiedzieć co podpisywałeś.
    Powinni dać ci kopię tego co podpisywałeś, więc w dokumentach powinieś coś
    takiego znaleść.
    Jak nie znajdziesz to pewnie nie podpisywałeś.

    Jak firmowy to cię znajdą sami.

    ____
    A na marginesie: dawno ci go zabrali?
    Jak mi zabrali, to tuż pszed kturymyś wyborami, po zdaje się 7 latah,
    komputer mi policja zwracała na ulicy drąc się za mną: "Stuj bo stszelam!".
    Więc to dziwne, bo o tej poże roku/sytuacji politycznej - zwracając uwagę na
    zbliżające się wybory - powinni raczej kumputer zwracać niż zabierać, no
    hyba , że jesteś nie z tej parti.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_02 i program dietetyczny Ananas1_03f