  • Data: 2005-07-22 21:11:57
    Temat: Re: Zmiana ustawy prawo o Adwokaturze jeszcze raz
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NoMAD napisał(a):

    > Tylko ze moze nie dozyc tej chwili - bo umrze z glodu...

    A to juz jest jego problem. Trudno, zeby ktos mial szczegolne wzgledy
    (Tak jak to jest teraz, nie tylko w przypadku korporacji. Tak samo jest
    np. z KRUSem, ktory obecnie powinien byc zniesiony lub mocno
    ograniczony, podobnie jak i liczne zasilki/zapomogi, ktore sa pobierane
    przez pijakow, patologiczne rodziny i inne badziewie, renty uzyskane
    przy pomocy oszustwa/lapowki - to wszystko trzeba zlikwidowac).

    > Adwokaci sa jeszcze niezli. Zalujacy poziom przedstawiaja radcowie.
    > Przynajmniej ci ktorych znam. A jest ich sporo.....

    Ja mam calkiem odwrotne zdanie. Nie chodzi mi o oczywiscie o wszystkich
    adwokatow, ale widzac to co niektorzy wyprawiali w sadzie to zastanawiam
    sie jak wogole oni trafili do zawodu.

    > I tego wlasnie niektorzy sie obawiaja....

    I dlatego oni wyleca pierwsi. A to pech.

    --
    pozdrawiam
    Mithos