  • Data: 2007-04-20 20:15:49
    Temat: Re: Zmiana umowy spółki
    Od: "Bibeck" <bibeck[wytnij_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z wiedza taką
    > jak w tym poście, to nie moze się udać, żeby sąd zarejestrowal zmiany.

    Tzn?

    > Ale jak bardzo chcecie sami - to uważnie przeczytaj formularz Z3 i
    > pouczenie co do załączników - może coś się rozjaśni
    Ja nie chce zmieniac udzialow bo to juz bylo wczesniej dokonane, jezeli o to
    Ci chodzi. Juz dawno mamy wpis o zmianie udzialow w krs. Teraz chcemy
    zmienic brzmienie umowy, w ktorej mowa jest o pierwszych udzialowcach. Po
    prostru nie chcemy zeby w jakichkolwiek naszych dokumentach ( w tym takze w
    tekscie jednolitym umowy spolki) byly wzmianki o bylych wlascicielach
    udzialow.