  • Data: 2002-07-31 13:05:55
    Temat: Re: Zmiana terminu wypłaty wynagrodzenia w Umowie o pracę
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik stynka_pracuje <j...@m...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:ai8lup$2kf$...@n...gazeta.pl...
    > Witajcie!
    >
    > Mam pytanie odnośnie Umowy o pracę. Stoi w niej, iż wynagrodzenie
    wypłacane
    > jest pracownikowi na koniec każdego miesiąca kalendarzowego. Czy można
    taki
    > zapis zmienić przy pomocy np. aneksu od Umowy na mniej korzystny dla
    > pracownika - wypłata wynagrodzenia do 10 dnia kolejnego miesiąca
    > kalendarzowego (do 10 sierpnia za miesiąc lipiec)? Bardzo proszę o
    podstawę
    > prawną.

    nie wiem czy mozna, ale ja jak jeszcze pracowalem na umowe o prace - 2 lata
    temu - to cos takiego przerabialem... z "derekcji" przyszly aneksy - trzeba
    bylo podpisac i odeslac... jezeli nie podpisalas tzn ze nie chcesz
    pracowac... :( ale to bylo 2 lata temu, i byl to panstwowy zaklad opieki
    zdrowotnej, bo to pewnie tez ma znaczenie - w sensie bezholowia z jakim to
    cos jest zarzadzane... ale to juz inna bajka...

    i na szczescie bylo-minelo....

    Adam