  • 1. Data: 2004-12-09 16:51:53
    Temat: Zmiana regulaminu polkomtel - z innej strony
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

    Witam.

    Przeglądałem nowy regulamin polkomtela i parę rzeczy nie podoba mi się w
    nim.
    Jako, że gdy podpisywałem umowę w promocji w maju obowiązywał inny regulamin
    nie chciałbym się zgodzić na ten nowy. Jednakże z tego co wiem, to nie
    zgodzenie się na nowy regulamin równoznaczne jest z wypowiedzeniem umowy, za
    co polkomtel mógłby zarządać ode mnie kary umownej. Wygląda mi to na coś w
    rodzaju : "zgadzaj się na nowe warunki , albo płać karę" ( próba wymuszenia
    ? ) Ale nie o to mi chodzi.

    Chciałbym dalej korzystać z usług polkomtela, więc wymyśliłem coś takiego,
    że nie zgodze się na pewne fragmenty regulaminu, ale zaakceptuje go.
    Czy moge po prostu odesłać podpisany nowy regulamin polkomtelowi, ale
    wykreślając niedogodne dla mnie sformułowania ?
    Czy takie coś będzie ważne ?
    Jeśli nie , to jak miałbym to zrobić ?

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

  • 2. Data: 2004-12-09 17:15:10
    Temat: Re: Zmiana regulaminu polkomtel - z innej strony
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 9 Dec 2004 17:51:53 +0100, Jarosław Grolik napisał(a):

> [...]
    > rodzaju : "zgadzaj się na nowe warunki , albo płać karę" ( próba wymuszenia

    Pomyliłeś pewne sprawy. Masz umowę z Polkomtelem, wraz z umową obie strony
    zaakceptowały regulamin - jest on integralną częścią umowy.

    Teraz Polkomtel chce zmienić jednostronnie ten regulamin. Ty nie chcesz -
    odpisujesz, że się nie zgadzasz na nowy regulamin. I ANI SŁOWA WIĘCEJ.

    I teraz Polkomtel ma problem, a nie Ty. Ma dwie możliwości - albo udostępni
    Ci stary regulamin do czasu zakończenia umowy, albo zerwie umowę ze SWOJEJ
    STRONY.

    Jeżeli masz napisane "nie zgodzenie się na nowy regulamin równoznaczne jest
    z wypowiedzeniem umowy" to znaczy to, że jest równoznaczne z wypowiedzeniem
    umowy PRZEZ POLKOMTEL a nie Ciebie.
    Zresztą aktualne prawo nakłada obowiązek poinformowania o tym szczegółowo,
    i ZTCW Polkomtel się z tego wywiązuje, dokładając do faktur ulotkę, iż brak
    akceptacji regulaminu nie może być podstawą do ukarania abonenta.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 3. Data: 2004-12-09 17:43:24
    Od: "Jarosław Grolik" <g...@c...uj.edu.pl>

> [...]
    udostępni
    > Ci stary regulamin do czasu zakończenia umowy, albo zerwie umowę ze SWOJEJ

    No właśnie. Ale ja nie chcę aby umowa została zerwana , bo w tym momencie
    mam całkiem korzystne warunki :-) Dołozyli mi troche :-) kasy dop pakietów
    kwotowych za to , że kiedyś zarządali poprzez firme windykacyjną zapłacenia
    pewnej faktury, którą wystawili przez pomyłkę. Nigdzie nie dostałbym takiej
    oferty :-( Ale właśnie z powodu tamtej pomyłki, nie chcę zaakceptować
    nowego regulaminu, a właściwie pewnych jego fragmentów.

    Pozdrawiam

    Jarosław Grolik

  • 4. Data: 2004-12-09 19:45:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jarosław Grolik wrote:

> [...]
    > oferty :-( Ale właśnie z powodu tamtej pomyłki, nie chcę zaakceptować
    > nowego regulaminu, a właściwie pewnych jego fragmentów.

    Nie da się mieć ciasteczko i zjeść ciasteczko.

    Polkomtel ma prawo zmienic regulamin w kazdej chwili.
    Jeżeli się na niego zgadzasz umowa jest kontynuowana, jeżeli nie
    Polkomtel zrywa z tobą umowę i już.
    Ty też masz prawo zerwać ze swojej strony umowę kiedy chcesz, a
    Polkomtel nie może powiedzieć, że on się nie zgadza abyś ty z nimi
    zrywał, bo całkiem przyzwoicie im płacisz.