  • Data: 2014-08-08 14:47:29
    Temat: Re: Zmiana regulaminu Vectra - brak informacji
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-08 08:00, gosciu pisze:
    > Zmienili regulamin VECTRA pare miesiecy temu i jeszcze nic nie przyszlo,
    > rachunki przysylaja normalnie
    > Ale chyba chca zeby ludzie nie zrywali umow.
    > Na jaki art można się powołać żeby zerwać umowe ?
    > I chyba mają określony czas na wysłanie pisma o zmianie regulaminu.

    Kolega ostatnio przerabiał temat, więc mogę rzucić tu nieco światła.
    Regulamin się zmienił już dawno, ale informację o tym wysyłają do
    abonentów "sukcesywnie". Dopiero od momentu otrzymania informacji będzie
    Ci przysługiwać prawo do wypowiedzenia aktualnej umowy w ciągu 30 dni.
    Warto przy tym pamiętać, że w przypadku upłynięcia czasu na który była
    zawarta umowa na czas określony (np. 24 miesiące) zostaje ona
    automatycznie przedłużona na czas OKREŚLONY (chyba 6 miesięcy) bez
    możliwości wcześniejszego bezkarnego wypowiedzenia - według mnie to
    skandaliczna praktyka, niestety wiele osób podpisuje regulamin nie
    czytając go wcześniej i później są w przykry sposób zaskakiwani...