  • From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana paszportu (nazwiska)
    Date: Fri, 31 May 2002 09:19:59 +0200

    > nastepujaco.
    > zwiazek
    > aby: w
    > stary
    > paszport z

    > starym?
    >
    > Tak. Przy odbiorze nowego, stary zostaje "przedziurkowany" co jest
    > rownowazne z jego uniewaznieniem.

    > otrzymaniem
    > potem
    >
    > Nie wiem.

    Tego przed zawarciem malzenstwa nie mozna zalatwic !
    Wniosek dopiero PO .

    > Nie.

    Istnieja ewentualnie nieformalne drogi. Mozna tez skladac podania o
    przyspieszenie
    z waznych powodow - ale pod uwage sa brane jedynie ewentualne zgony w
    rodzinie !
    W sumie to nie jest to smieszne, ale prawdziwe !

    > Moja zona posługuje sie paszportem z panienskim nazwiskiem. Przeciez
    > nikt na granicy nie porownuje tego z dowodem osobistym!

    Moze z dowodem osobistym nie , ale lekki problem sie robi
    przy rezerwacji biletu lotniczego, gdzie nazwisko sie podaje.
    Oczywiscie mozna podac stare. :)