  • Data: 2007-07-12 10:48:16
    Temat: Re: Zlosliwa Sluzba Miejska i mandat
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Alan" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:1183849232.452478.58630@c77g2000hse.googlegroup
    s.com...

    > 3. Czy sady godzkie to jak stalinowskie? Nie ma tam miejsca na
    > przedstawienie swoich racji?

    Alez bedziesz mógl przedstawic (albo i nie, bo zaocznie w klapy
    dostaniesz;).
    Tyle, ze twoje racje to racje obszczymurka (osoby obwinionej, która ma
    finansowy interes w klamaniu). Z drugiej strony stana dwie funkcjonariuszki
    publiczne nie zainteresowane finansowo. Kwestia w tym komu sad bardziej
    uwierzy. Ja to wiem, ty siee dowiesz;))

    --
    Pzdr
    Leszek