    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zleceniodawca nie chce płacić, kręci
    Date: Thu, 05 Dec 2013 18:19:51 +0100

    On 05.12.2013 12:26, Krystek wrote:
    > Dostałem zlecenie na wykonanie usługi programistycznej. Zleceniodawca
    > dostarczył własny serwer, powiedział co chce itd. Pracowałem nad
    > zleceniem 3 miesiące, w trakcie konsultowałem pracę (ustnie), po kilku
    > tygodniach wystawiłem fakturę, którą opłacił, pracowałem dalej. Kontakt
    > ze zleceniodawcą był średni, ale ogólnie akceptował prezentowane zmiany
    > lub sugerował poprawki, które były sukcesywnie nanoszone. Wszelkie
    > ustalenia były albo w cztery oczy albo telefonicznie (niestety...).
    > Zbliża się koniec prac, zleceniodawca poprosił o zwrot serwera (wraz z
> [...]

    Trudno. Ale skoro zaplacil pierwsza, to za to moze dostac czesc uslug.
    Po prostu przywracasz serwer do stanu po 1 fakturze. I nie wystawiasz
    drugiej. Plujesz sobie w brode, ze nie zaliczkowales II etapu lub nie
    wystawiales malych faktur na biezaco.

    Mozesz tez wystawic 2 fakture i isc na noze, tzn w koncu sad i komornik.
    Zalezy od kwoty. Jak jest to pare tysi to mozna sie w to bawic. Jak jest
    to pare stowek - to wariant pierwszy.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx