    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złapała mnie policja na seksie
    Date: Mon, 20 Dec 2004 17:39:07 +0100

    news:2080.00000407.41c6a40b@newsgate.onet.pl...

    Kluczowe znaczenie ma istnienie osoby pokrzywdzonej, która Twój czyn
    widziała i poczuła się nim zgorszona. nie może to być policjant, czy zgoła
    kamera policyjna. Po za tym budzi moje wątpliwości propozycja dobrowolnego
    poddania się karze bez przedstawienia dowodów. Taż to bez sensu. Obwiniony
    ma prawo się zapoznać z dowodami. Po to zresztą to przesłuchanie jest między
    innymi.

    Docelowo, to możesz zeznać, że nie pamiętasz, by takie zdarzenie miało
    miejsce i odmawiasz złożenia zeznań, komu pożyczałeś samochód. Sytuacja robi
    się patowa. Bo policjanci zadziałali dziwnie. jeśli dostali zgłoszenie o
    nieobyczajnym wybryku, to powinni wylegitymować sprawcę. Chyba, że ktoś Was
    nagrał gdzieś z jakiegoś ukrycia i na podstawie nagrania złożył
    zawiadomienie o wykroczeniu. Ale tu też jest pytanie, czy nagranie jest na
    tyle czytelne, że da się rozpoznać sprawcę?