    From: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Złapała mnie policja na seksie
    Date: Mon, 20 Dec 2004 11:17:51 +0100

    news:2080.00000407.41c6a40b@newsgate.onet.pl...
    > Witam.
    > Któregoś pięknego dnia zadzwonił telefon z policji z prośbą o osobisty
    kontakt.
    > Pojechałem na komendę i dowiedziałem się, że chodzi o to, że zostałem
    złapany
    > na bara-bara w ustronnym, lecz jednak publicznym miejscu. Trochę mnie to
    > zdziwiło, ponieważ nikt nie nakrył mnie podczas ten tego.
    > Bara-bara było z panienką lekkich obyczajów i z tego co się dowiedziałem
    > policja zanotowała mój nr rejesrac. samochodu (stąd namiary mieli na
    mnie).
> [...]

    przecież seks w samochodzie nie jest karalny!

    1. Budzi moje wątpliwości, czy samochód jest miejscem publicznym
    2. Przepis mówi o zakłucaniu porządku publicznego (seks na środku drogi
    ekspresowej) lub zgorszeniu (oddanie moczu w bibliotece) krzykiem, hałasem,
    alarmem lub innym wybrykiem. - Krzyczała? Krzyczałeś? Było słychać?

    czy wywołałeś zgorszenie? Kto wywołał zgorszenie - ty czy k**wa? A może
    oboje? Kto poczuł się zgorszony? Co takiego widział?

    Wejście prostytutki do samochodu nie jest w Polsce czynem zabronionym - nie
    daj sie ukarac za nic.

    p.
    W,