  • Data: 2006-06-24 12:31:19
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7j8mj$j$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Tylko że prawdopodobieństwo tego że pijany rowerzysta spowoduje takie
    > same niebezpieczeństwo jak pijany kierowca tira jest jak 1:100000
    > (tak w zaokrągleniu ;)).

    Nie za dużo tych zer?
    A jeszcze uwzględnij, że rowerzystów jest, powiedzmy, 1000 razy więcej i
    że wśród nich jest znacznie więcej pijaków niż wśród tirowców i już ryzyko
    jest porównywalne.
    Myślę, że zagrożenie stwarzają spore a jeśli w statystyce wypadków tego
    nie widać ty wyłącznie dzięki refleksowi innych kierowców.

    > Czyli nie warto produkować przepisów karnych dla
    > sytuacji naprawdę wyjątkowych.

    Skoro nie warto to niech zostanie tak jak jest, że pijany _kierujący_
    popełnia przestępstwo bez względu na to czym kieruje.