    From: "Andrzej" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubiłem klucz od WinXP
    Date: Wed, 22 Oct 2003 23:29:44 +0200

    Dzięki za wyczerpująca odpowiedź. Mój przypadek jest bardzo prosty (i na
    pewno nie odosobniony). Kupując nowego kompa postanowiłem za 460 PLN
    rozwiązać dylemat legalności nie zagłębiając się w szczegóły licencji.
    Wydawało mi się logiczne, że kupiłem prawo do korzystania z systemu. Okazało
    się, że g*o prawda: za własne pieniądze kupiłem lekcję nt. traktowania
    klientów przez MS. Ale też MS już więcej nie zarobi ode mnie ani złotówki,
    chociaż miałem dobrą wolę, aby ostatecznie miec wszystko legalne. Przecież
    gdybym był zadowolonym klientem, wydałbym w koncu dużo więcej niż 460 PLN.
    Ale już nie jestem.

    Co do Linuxa - sprawa jest prosta, i tak do zadań biurowych używam czasem
    Auroxa, robi wszystko co chcę, często lepiej niż MS. Pozostaje tylko kwestia
    przyzwyczajeń, ale to w sumie drobnostka.

    Z czystej przekory wyslę jutro do MS pisemko, ciekaw jestem, jak zareagują.

    Pozdrawiam,
    Andrzej

    PS. W sumie smieszne to wszystko. MS i tak nie ma żadnej możliwości
    sprawdzenia, co mam na swoim domowym kompie.