eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZgłoszenie przestępstwa kradzieży przez Zgromadzenie Sióstr Zakonnych › Re: Zgłoszenie przestępstwa kradzieży przez Zgromadzenie Sióstr Zakonnych
  • Date: Tue, 10 Jan 2012 12:31:46 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgłoszenie przestępstwa kradzieży przez Zgromadzenie Sióstr
    Zakonnych

    W dniu 10.01.2012 12:08, Robert Tomasik pisze:

    > Wiem, że się zdarza i próbuję do tego przekonać adwersarza. Z tym, że

    Próżne starania ;)

    > wskazywałoby na to, że ciotka w ostatnich dniach swojego żywota nie do
    > końca była poczytalna w rozumieniu naszych ziemskich przepisów.
    > Zgromadzenie pewnie będzie usiłowało wywieść, że dokonał się w niej akt
    > nawrócenia, czy wręcz objawienia. Ja nie mam nic porzeciwko nawróceniom
    > czy objawieniom, tylko tak sie dziwnie zdarza, że we wszystkich
    > przypadkach mi osobiście znanych istniały dość poważne wątpliwości co do
    > stanu zdrowia psychicznego osób, które tych stanów doznawały. Ale pewnie

    Jak to było w tym dowcipie o powoływaniu się na "ducha ustawy": "A ja
    bym prosił by wysoki sąd wziął pod uwagę treść przepisów, bo ja w duchy
    nie wierzę" ;->

    > sie nie znam. Być może trzeba WIELKIEJ WIARY, by dostrzec w tym rękę
    > Boga. W każdym razie już bez żadnej złośliwości po prostu uważam, że nie
    > ma żadnego powodu, by w odniesieniu do Zgromadzenia stosować inne
    > prawidła, niż w odniesieniu do każdej innej instytucji. Jakby normalny

    Jasna sprawa.

    > DPS wziął klucze od osoby w nim przebywającej i rozdał co wartościowsze
    > rzeczy biednym, to nikt by się nawet nie zastanawiał, czy czasem nie
    > było to wykonanie woli cioci, tylko zażądał podstawy prawnej i
    > upoważnień. Nic więce, ani nic mniej od Zgromadzenia nie domagam się. Po
    > prostu oczekuję normalności i tyle.

    Ba... Niektórzy tak mają. Dawniej dla niektórych Partia była święta i
    cokolwiek zrobiła było słuszne i właściwe, a kto kwestionował jej czyny
    to wróg i imperialistyczny agent. Potem część się "nawróciła" i teraz
    tak samo odnosi się do KK.

    Niestety nic na to nie poradzisz...