    From: "Pawel" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zeznania przed sadem
    Date: Wed, 9 May 2007 07:05:08 +0000 (UTC)

    Witam,

    > Sędzina to żona sędziego ;)

    Bede pamietac, choc PWN przyznaje racje takze mnie w formie potocznej ;-).

    > A na przyszłość pamiętaj o dyktafonie :)

    A to tak wolno? Nie potrzeba na to zgody sadu? Bo jesli potrzeba to jak sadze
    Sad moze odmowic, co pewnie zrobi by ukryc swoja niekompetencje :/

    Myslalem jeszcze nad tym i zwyczajnie inaczej tego nazwac nie potrafie. Cale
    przesluchanie bylo dziwne, bylem wypytywany o detale, takie jak tematyka
    artykulow ktora pisze do redakcji, co bylo pieczolowicie protokolowane przez 5
    minut, przez 20 minut bylem wypytywany o rzeczy o ktorych nie mam pojecia (co
    skutkowalo protkolowaniem ciagle "nie wiem"), bo po to wezwalem swiadka, ze on
    jest w stanie opowiedziec o nich dokladniej, a w koncu braklo czasu na
    rzetelne przesluchanie mojego swiadka.

    No i czy Sad (czyli inaczej prawnik), ma prawo odmawiac mi prawo do
    tytulowania sie dziennikarzem? Gdy tak sie nazwalem na pytanie czym sie
    zajmuje, zostalem sprostowany, ze nie posiadam wyksztalcenia dziennikarskiego,
    wiec nie mam prawa do uzywania takiego tytulu. Nieco zbity z tropu wycofalem
    sie, ale teraz mysle, ze niepotrzebnie. Ta pani powinna zapoznac sie chyba z
    Prawem prasowym i znajdujaca sie definicja, a jej twierdzenia chyba nawet
    naruszaja konstytucyjna zasade wolnosci mediow. Szkoda, ze to nie zostalo
    zaprotokolowane w zaden sposob, nierzetelnosc tej pani bylaby jak na dloni.
    Niejedyna z reszta :/. Niby detal nieistotny dla sprawy, ale jako dziennikarz
    (wprawdzie w wymiarze mikro, ale jednak) jakos mnie to dotknelo :-(.

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel