    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zerwanie umowy najmu mieszkania
    Date: Tue, 19 Dec 2006 19:26:59 +0100

    s...@o...pl wrote:

    > Oto nasza umowa: (bez danych osobowych)
    > http://img373.imageshack.us/my.php?image=umowa2iy3.j
    pg
    > http://img373.imageshack.us/my.php?image=umowa1ox6.j
    pg

    No to wygląda na to że nie możesz umowy wypowiedzieć - jako że zapis o
    okresie wypowiedzenia jest skreślony a umowa jest na czas nieokreślony.

    Możesz umowę zerwać, ale wtedy pewnie wynajmujący będzie mógł od ciebie się
    domagać czynszu.

    Nie wiem jak traktować to że najemcami jest kilka osób. Na mój gust
    odpowiadają za czynsz solidarnie, czyli wynajmujący będzie mógł domagać się
    czynszu od któregokolwiek z was, a wy się między sobą rozliczycie.

    p. m.