eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia? › Re: Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    nemesis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Maria" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zepsuty komputer (krótko po gwarancji). Czy zadziała rękojmia?
    Date: Sat, 2 Jul 2005 22:35:07 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 46
    Message-ID: <da6u3l$imb$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <da6pj3$6ug$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: acy97.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1120336822 19147 83.25.76.97 (2 Jul 2005 20:40:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 2 Jul 2005 20:40:22 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:310026
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "keisho" <k...@b...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:da6pj3$6ug$1@news2.ipartners.pl...
    > Witam grupowiczów.
    > Ja z następującą sprawą: do firmy w której pracuję został zakupiony
    > kwietniu 2004 zestaw komputerowy, ktory w polowie zeszłego miesiąca
    > uległ awarii i został dostarczony do serwisu. Komputer był juz w
    > naprawie w okresie gwarancyjnym, jednak sprawa dotyczyła dysku twardego
    > (tak przynjamniej stwierdził serwis) który to dysk został wymieniony.
    > Obecnie z ustalen telefonicznych wiadomo już prawie napewno, ze awarii
    > uległa płyta główna ktorej koszt wymiany bedzie niebagatelny, bo mowa o
    > Macintoshu G5...
    > Problem w tym, że jako osoba pracująca na powyższym sprzecie, zostałem
    > wyznaczony przez mojego przełożonego do napisania pisma do serwisu, w
    > rodzaju "...w związku z trwającą jeszcze trzymiesięczną rękojmią po
    > upływie gwarancji, prosimy o usunięcie usterki nieodpłatnie..."
    >
    > *Ja w ogole nie znam sie na prawie*, ale pogooglalem co nieco i w
    > zasadzie wychodzi na to, ze obecne uwarunkowania mowia o 12 mcznej
    > rękojmii, np. http://tinyurl.com/8egkz (plus oczywiscie sporo postów na
    > niniejszej grupie), wiec chyba raczej nie ma o czym mowic.
    > Ale dyrektor jest ds finansowych, wiec zakladam, ze zna sie na rzeczy....
    >
    > Proszę o pomoc jak takie pisemko zredagować? A dodatkowo żeby wyglądało
    > w miare poważnie może dodać jakąś ustawę z datą?
    > Pomysły, w jaki sposób delikatnie powiedzieć dyrektorowi że jednak się
    > myli, raczej nie wchodzą w grę, bo wiadomo że Szef ma zawsze racje...
    >
    > Z góry wielkie dzięki.
    >
    > --
    > keisho
    > piszac na priv usun 'beztego.'
    >
    > Potrzebujesz strone WWW?
    >
    > webdesign :: grafika :: foto cyfrowe i tradycyjne
    > http://keisho.webpark.pl
    Najprościej to zadzwonić do Rzecznika konsumetów w swoim mieście lub
    starostwie i przedstawić sprawę, a poradzi co i jak robić za darmo, a nawet
    pomoże napisać pismo / korzystałam i to z dobrym skutkiem/.
    Można też poszukać : www.uokik.gov.pl
    lub www.federacja-konsumentów.org.pl
    lub www.skp.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1