    From: "Rafal" <r...@h...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zdublowane OC
    Date: Mon, 22 Apr 2002 09:18:55 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote in message news:3ccfb66e.5856421@nt...
> [...]
    Tylko jedna - ugoda z ubezpieczycielem. Tzn należy tam iść i spróbować
    pogadać - być moze da się złożyć wypowiedzenie z datą wsteczną, a jeśli nie,
    to pozostaje Ci jedynie zapłacić

    Wyegzekwowanie należnej sumy wraz z odsetkami przez ubezpieczalnię na drodze
    sądowej (albo bez niej, przez komornika - nie wiem jaki tryb egzekucji jest
    tutaj stosowany)

    A jeśli auto nie ma zbyt duiżej wartości, rozwiązaniem może być jego
    sprzedaż bądź podarownaie komuś w rodzinie (uwaga na limity darowizny od
    których nie płaci się podatku - w najbliższej rodzinie to coś koło 7 tyś zł
    na 3 lata )

    A następnym razem trzeba pilnować takich sprw, bo jak widzisz niewiedza boli
    po kieszeni...