  • Data: 2011-09-20 13:38:20
    Temat: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Od: kendy <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, ze masz swiadomosc iz firma jest zobligowana do prowadzenia ewidencji a
    mimo tego jej nie prowadzisz ?

    > Tego nie wiem wiec sie nie wypowiadam. Pierwszy raz slysze o takim przypadku.

    Wiec jesli chciales tylko napisac o ewidencjonowaniu to po co pisales?
    Ja pytalem o jedno, a Ty sie wymadrzasz z drugim.
    Ale jesli juz sie wymadrzyles na napisz mi prosze przepis ktory to
    warunkuje w przypadku osoby fizycznej prowadzacej dzialanosc
    gospodarcza?
    Temat zdjecia pozostaje nadal otwarty -jakie przepisy pozwalaja ITD
    na takie dzialania?

    k.