  • 11. Data: 2007-11-17 13:03:55
    Temat: Re: Zdjęcie najsławniejszego grupowicza.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 17.11.2007 Szerr <n...@p...pl> napisał/a:

    > http://web.archive.org/web/20050314131834/http://www
    .raf256.com/arnold/

    No właśnie, bo ta cytowana przeze mnie jest MZ jak najbradziej na
    poziomie.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2007-11-17 13:27:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A co wnoszą inne? W encyklopedii znajdują się hasła na różne tematy, w
    > tym
    > hasła o znanych ludziach. A OMC Prezydent jest chyba taką osobą?

    Prezydent jest osobą publiczną. Zresztą też byłbym za tym, by umieszczać o
    nich informacje przynajmniej po zakończeniu kadencji, jeśli juz nie po
    śmierci.

  • 13. Data: 2007-11-17 13:45:54
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Prezydent jest osobą publiczną. Zresztą też byłbym za tym, by umieszczać o
    > nich informacje przynajmniej po zakończeniu kadencji, jeśli juz nie po
    > śmierci.

    On nie pisał o Prezydencie, tylko o O Mało Co Prezydencie ;).

    p. m.

  • 14. Data: 2007-11-17 14:57:52
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 21:03:55 +0800, Marcin Debowski napisał(a)
    w:<news:re5315-5u2.ln1@ziutka.router>:

    > No właśnie, bo ta cytowana przeze mnie jest MZ jak najbradziej na
    > poziomie.

    Skoro linkuje do strony ewidentnie nie na poziomie, to nie jest na
    poziomie.

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 15. Data: 2007-11-17 15:02:56
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 11:08:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Moim zdaniem należało by przyjąć zasadę, ze nie pisze się haseł o
    > żyjących osobach.

    To chyba jakiś żart. Uważasz, że np. Lech Wałęsa nie powinien znaleźć się
    w żadnej encyklopedii? Albo Jimmy Carter?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 16. Data: 2007-11-17 15:03:45
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 17 Nov 2007 21:03:55 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > No właśnie, bo ta cytowana przeze mnie jest MZ jak najbradziej na
    > poziomie.

    Tyle, że to nieprawdy są. A ściśle: półprawdy, albo i ćwierćprawdy.

  • 17. Data: 2007-11-17 16:15:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Prezydent jest osobą publiczną. Zresztą też byłbym za tym, by umieszczać
    > o nich informacje przynajmniej po zakończeniu kadencji, jeśli juz nie po

    Przesadzasz.
    Po pierwsze informacja o urzędującym prezydencie jest dla wielu ludzi
    bardzo pomocnym źródłem informacji. Tak samo jak i o wielu innych
    ludziach działających w nieinnych branżach niż Buzdygan - twórcy
    filmowi, biznesmeni i wynalazcy :)

    Uważasz że nim z kart Wikipedii będzie się można zaznajomić z artykułami
    o innych znanych ludziach trzeba poczekać aż umrą? No daj spokój :)

    Po drugie mamy tu gościa wszechstronnego - lider 2 partii politycznych,
    swego czasu głośnego stowarzyszenia, niedoszły kandydat na prezydenta
    kraju, wynalazca techniki produkcji diamentów, prezes co najmniej kilku
    firm, reżyser i producent filmowy.
    Gość sam się pcha na "osobę publiczną", jest osobą publiczną, może nie
    taką z pierwszych stron gazet, ale jest.

    Wikipedia ma być źródłem informacji o świecie, a on jest jakąś tam
    wyróżniającą się jednostką i dlatego jest o nim hasło.
    A że za sprawą jego wynurzeń w Usenecie... To już kwestia jakości tego
    hasła. Póki zawiera faktyczne informacje o nim, ewentualnie linki do
    stron o nim jest ok. Dział "kontrowersje" jest tam IMO niepotrzebny.
    Narusza obiektywizm Wikipedii.

  • 18. Data: 2007-11-18 00:02:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Prezydent jest osobą publiczną. Zresztą też byłbym za tym, by umieszczać
    > o nich informacje przynajmniej po zakończeniu kadencji, jeśli juz nie po
    > śmierci.

    Też przegięcie. W końcu informacja o tym, kto jest prezydentem, to jedna
    z ważnych informacji o danym kraju.

  • 19. Data: 2007-11-18 01:56:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Też przegięcie. W końcu informacja o tym, kto jest prezydentem, to jedna
    > z ważnych informacji o danym kraju.

    Nie takie przegięcie.
    Kaczyński właśnie się okopuje w Juracie.
    Kazał wybudować płot łącznie z tym, że kazał ogrodzić plażę i morze. To
    że prawo tego zabrania to drobiazg.

    Niedługo w ogóle ze względów bezpieczeństwa zabroni ujawniać kto jest
    prezydentem.

  • 20. Data: 2007-11-18 06:34:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:c2c415-roi.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Też przegięcie. W końcu informacja o tym, kto jest prezydentem, to jedna
    > z ważnych informacji o danym kraju.

    Ja nie pisałem o nieumieszczaniu informacji, kto jest prezydentem kraju.
    Ale uważam, że przykładowo hasło "Aleksander KWAŚNIEWSKI" nie powinno się
    znajdować przed jego śmiercią w encyklopedii. Nie powinno, bo trudno o
    podsumowanie jego dokonań, dokąd żyje.