  • 1. Data: 2004-11-05 21:00:38
    Temat: Zdarzenie na drodze
    Od: "gjhhgjh " <s...@N...gazeta.pl>

    Mam pytanie:
    Jechałem samochodem wepchał się na trzeciego klient co zmusiło mnie do zjazdu
    na pobocze, skutkiem czego porysowałem sobie karoserie o przydrożne krzaki,
    mam pytanie czy ubezpieczenie wypłaci mi odszkodowanie? Mam spisany przez
    policje raport ze zdarzenia &#8211; ten który wepchał się na trzeciego niestety
    uciekl

  • 2. Data: 2004-11-05 21:04:42
    Temat: Re: Zdarzenie na drodze
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "gjhhgjh " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > krzaki,
    > mam pytanie czy ubezpieczenie wypłaci mi odszkodowanie?

    Pytasz o AC?

    >Mam spisany przez
    > policje raport ze zdarzenia &#8211; ten który wepchał się na trzeciego
    > niestety
    > uciekl

    Numery spisane?

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-11-05 21:09:14
    Od: "gjhhgjh " <s...@g...pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Użytkownik "gjhhgjh " <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Pytasz o AC?

    > Numery spisane?
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    spisane numery

  • 4. Data: 2004-11-05 21:33:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gjhhgjh " <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > spisane numery

    Teraz Policja będzie prowadzić czynności mające na celu ustalenie, czy
    faktycznie miało miejsce wykroczenie z jego strony. Ja bym na Twoim miejscu
    poczekał na wynik. Bo oczywiście możesz na drodze cywilnej dochodzić tego
    roszczenia, ale to będzie bardzo trudne w praktyce.

    Natomiast jeśli gość przyjmie mandat, albo też sąd go uzna winnym
    wykroczenia, to sprawa będzie prosta i oczywista.

  • 5. Data: 2004-11-06 02:21:06
    Od: "gjhhgjh " <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > Natomiast jeśli gość przyjmie mandat, albo też sąd go uzna winnym
    > wykroczenia, to sprawa będzie prosta i oczywista.

    przyjal mandat i co dalej/

  • 6. Data: 2004-11-06 05:57:29
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik gjhhgjh napisał(a) w wiadomości

    > przyjal mandat i co dalej/

    Zwróć się do jego ubezpieczyciela. Przedstaw rachunki za lakierowanie.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-11-06 15:05:05
    Od: "gjhhgjh " <s...@g...pl>

    Johnson <j...@a...pl.nospam> napisał(a):

    > użytkownik gjhhgjh napisał(a) w wiadomości

    > Zwróć się do jego ubezpieczyciela. Przedstaw rachunki za lakierowanie.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    no ale kto pokryje te koszty on czy firma ubezpieczeniowa?

  • 8. Data: 2004-11-06 17:47:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > no ale kto pokryje te koszty on czy firma ubezpieczeniowa?

    Poważnie nie wiesz??
    Firma ubezpieczeniowa sprawcy.

    Pzdr
    Leszek