  • 1. Data: 2004-11-05 19:46:33
    Temat: zwolnienie z pracy
    Od: "maka" <m...@i...pl>

    Czy istnieje możliwość, aby pracownik, który zwolnił się z pracy na własną
    prośbę za porozumieniem stron w trybie natychmiastowym mógł pójść na urlop
    chorobowy? Słyszałam, że taka możliwość istnieje, że pracownik ma miesiąc na
    dostarczenie zwolnienia pracodawcy i wtedy dostaje 80% dawnego
    wynagrodzenia, które wypłacane jest przez ZUS.

    Z góry dzękuję za odpowiedź, będę wdzięczna za każdą informację

  • 2. Data: 2004-11-06 05:55:37
    Temat: Re: zwolnienie z pracy
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > mógł pójść na urlop chorobowy? Słyszałam, że taka możliwość istnieje,

    A ja nie slyszalem o pojeciu "urlop chorobowy" wystepukacym w KP.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2004-11-06 07:44:29
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 5 Nov 2004 20:46:33 +0100, na pl.soc.prawo, maka napisał(a):
    > chorobowy? Słyszałam, że taka możliwość istnieje, że pracownik ma miesiąc na
    > dostarczenie zwolnienia pracodawcy i wtedy dostaje 80% dawnego
    > wynagrodzenia, które wypłacane jest przez ZUS.

    jest taka możliwość, ale L4 też musi być dłuższe niż miesiąc
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)