  • Data: 2003-01-24 14:22:50
    Temat: Re: Zdarzenie na drodze
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzys" <krzys(cut)@poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:b0rc9i$4u4$1@news.tpi.pl...
    >Wlaczylem migacz w lew i upewnilem sie ze nic za mna nie jedzie i zaczalem
    >manewr skrecania. W tym momencie poczulem uderzenie w lewe przednie drzwi.

    Twój opis wskazuje że coś słabo się upewniłeś.Jesli w momencie rozpoczynania
    manewru zostałeś uderzony w przednie lewe drzwi to oznacza że jej samochód
    był tuż przy Tobie. Dla sądu właśnie to będzie głównym dowodem przeciwko
    Tobie.Wykonując manewr skrętu należy zachować szczególną ostrożność .
    Bo to jaki i czy wogóle był włączony kierunkowskaz jest raczej ciężkie do
    udowodnienia.Tym badziej że włączenie kierunkowskazu do niczego nie
    uprawnia.

    Kobitka jechala okolo 80 o czym swiadczy dlugosc drogi hamowania, ale
    policjanci z 15 m skrocili ja do 7 m

    15m drogi hamowania to ok. 40-50km/h nie 80!!

    > Czego moge sie spodziewac w sadzie,

    ukarania za spowodowanie kolizji.

    > czy warto brac obronce?

    Szkoda pieniędzy.

    > Dodam ze mam jednego swiadka, ktory jechal ze mna i kilkoro ludzi ktorzy
    > widzieli to z pobocza. Tamta Pani byla sama.

    Dzięki świadkom możesz doprowadzić do ukarania kobiety za wyprzedzanie
    Ciebie z lewej strony ale winnym kolizji zostaniesz Ty. To ty nie ustąpiłeś
    pierwszeństwa i zajechałeś drogę wyprzedzającej Cię kobiecie.

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"