  • Data: 2007-05-08 15:27:39
    Temat: Re: Zdarzenie drogowe (trochę długie)
    Od: "Samolnik" <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:f1psb5$q3k$1@news.onet.pl...
    > miałem identyczne zdarzenie- BYłem wtedy kierowcą nr1
    > I co ciekawe kierowca nr 3 - tez do mnie wystartował.

    Czy też przekroczyłes znacznie w zabudowanym limit prędkości?
    Bo spór idzie oto, co chyba umnkneło.
    Nikt nie wątpi że trzeba zachować odległość.

    Przez ciekawość sprwdziłem bazę orzeczeń i stanowisko SN w identycznej
    sprawie (dwa samochody, pierwszy - znacznie powyżej limitu) potwierdza
    wyraźnie współwinę - w wyroku z 17.11.1994 r., sygn. IIIKRN-118/94 "

    Samolnik