eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!newsfe
    ed.tele2net.at!news-hub.siol.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!new
    sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
    news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sat, 24 Aug 2013 19:57:06 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:17.0) Gecko/20130803 Thunderbird/17.0.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    References: <kv3qn0$scm$1@mx1.internetia.pl> <kv4v6s$i7h$1@dont-email.me>
    <kv57qk$cde$1@mx1.internetia.pl> <kv8b2t$dlt$1@dont-email.me>
    <52184d1c$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1308241308130.3548@quad>
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1308241308130.3548@quad>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <5218f3f2$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 095160249208.zabrze.vectranet.pl
    X-Trace: 1377367026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1213 95.160.249.208:48771
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726710
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.08.2013 13:11, Gotfryd Smolik news pisze:
    > On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >
    >> W dniu 23.08.2013 20:53, m4rkiz pisze:
    >>> jezeli sprzedali mu tuner i obiecali ze bedzie odbieral fta po
    >>> zakonczeniu
    >>> umowy a sie nie da to dostal towar niezgodny z umowa,
    >>
    >> Dostał niezgodny, ale to było daaaawno. A niezgodność trwa 2 lata....
    >
    > Problem w tym, że właściwość o której mowa *z założenia* miała
    > mieć miejsce po 2 latach (więc to jest moment w którym dopiero
    > można sprawdzić "zgodność"),


    A to coś zmienia z punktu widzenia prawnego? Bo wiesz, jak kupię teraz
    ponton, a napompuję go za 4 lata, bo wtedy będzie z założenia czas w
    którym mam ochotę pływać, to mi przyjmą reklamację, że dziurawy?

    Gość mógł wyjąć kartę z dekodera wcześniej i sprawdzić czy odtwarza FTA.


    > i drugi w tym że działanie jest zamierzone, to nie jest awaria.

    Ale czy niezgodność z umową ma oznaczać tylko awarię? Ja kiedyś
    reklamowałem odtwarzacz mp3, który miał mieć funkcję regulacji prędkości
    odtwarzania (dla mnie kluczową). Okazało się jednak, że wbrew
    zapewnieniom sprzedawcy tej funkcji nie ma, gdyż producent w jakiejś
    partii zmienił soft na inny a sprzedawca się nie zorientował i tak
    sprzedawał.

    Więc tu też może soft w dekoderze jest jaki jest, a sprzedawca obiecał
    funkcję przez pomyłkę.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Niech żadne nieprzyzwoite słowo nie wychodzi z ust waszych,
    ale tylko dobre, które może budować, gdy zajdzie potrzeba,
    aby przyniosło błogosławieństwo tym, którzy go słuchają. (Ef 4,29)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1