eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Date: Fri, 23 Aug 2013 00:21:16 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 22
    Message-ID: <kv62sd$jpu$1@news.task.gda.pl>
    References: <kv3qn0$scm$1@mx1.internetia.pl> <kv54s3$cg6$1@news.task.gda.pl>
    <kv58t8$fqd$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: pee166.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1377210061 20286 46.171.108.166 (22 Aug 2013 22:21:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Aug 2013 22:21:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:726604
    [ ukryj nagłówki ]

    BartekK wrote:
    > W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:
    >> Wyraź swoje żadanie:
    >> żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie
    >> zostanie doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta
    >> + tego co masz zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu
    >> zwrócono ci różnicę miedzy ceną zapłaconą a kosztami jakie być
    >> poniósł poprzez dzierżawę sprzętu.
    > Ok, jeszcze nie mam odpowiedzi, ale raczej spodziewam się odpowiedzi
    > takich: - spadaj na drzewo, sprzęt miał rok (2 lata?) gwarancji,
    > teraz już nie odpowiadamy za jego działanie w żadnym stopniu, ani
    > jako gwarant, sprzedawca, ani jako niezgodność towaru z umową, ani w
    > ramach świadczenia usługi.
    nie dotyczy bo urządzenie się nie zepsuło tylko nie posiada funkcjonalności
    jaką obiecali podczas podpisywania umowy.

    > - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy
    > niczym związani, byśmy cokolwiek robili by twój sprzęt działał w
    > jakikolwiek sposób. A wręcz wcale nam na tym nie zależy.

    OK ile czasu minęło od rozwiązania umowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1