eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora. › Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
  • Data: 2013-08-23 00:21:16
    Temat: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BartekK wrote:
    > W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:
    >> Wyraź swoje żadanie:
    >> żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie
    >> zostanie doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta
    >> + tego co masz zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu
    >> zwrócono ci różnicę miedzy ceną zapłaconą a kosztami jakie być
    >> poniósł poprzez dzierżawę sprzętu.
    > Ok, jeszcze nie mam odpowiedzi, ale raczej spodziewam się odpowiedzi
    > takich: - spadaj na drzewo, sprzęt miał rok (2 lata?) gwarancji,
    > teraz już nie odpowiadamy za jego działanie w żadnym stopniu, ani
    > jako gwarant, sprzedawca, ani jako niezgodność towaru z umową, ani w
    > ramach świadczenia usługi.
    nie dotyczy bo urządzenie się nie zepsuło tylko nie posiada funkcjonalności
    jaką obiecali podczas podpisywania umowy.

    > - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy
    > niczym związani, byśmy cokolwiek robili by twój sprzęt działał w
    > jakikolwiek sposób. A wręcz wcale nam na tym nie zależy.

    OK ile czasu minęło od rozwiązania umowy?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1