    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Date: Thu, 22 Aug 2013 15:49:04 +0200

    BartekK wrote:
    > Taki temat: jest sobie tuner (satelitarny i naziemny, w jednym),
    > kupiony od (byłej) Nki.
    > Zakup (podkreślam - zakup, nie wynajem czy coś) tego tunera był
    > warunkiem do świadczenia pewnej usługi (multiroom) przez N, tuner
    > kosztował 199 czy 249zł (mam paragon i inne papiery zakupu), od zakupu
    > mineły 2 lata (i gwarancja).
    > Wysoki koszt zakupu (w przeciwieństwie do "za 1zł z umową") był
    > tłumaczony przez sprzedawcę tym, że "ale tuner zostaje pańską
    > własnością, może pan sobie na nim DVB-t naziemną oglądać, setki
    > darmowych kanałow FTA itp"

> [...]

    Po pierwsze takei sprawy sie nei załatwia na infoliniach tylko poprzez
    korespondencję pisemną.

    Opisz sytuację, zakup urządzenia ponieważ sprzedawca oświadczył że nawet jak
    nie będziesz już kozystał z Nki to będziesz mógł oglądać kanały fta czy
    zapisane na dysku filmy. Ośiadczyć ze tym była spowodowana twoja decyzja o
    zakupie, Gdybyś wiedział że bez karty tuner jest bezwartościowym pudełkiem
    to byś go wydzierżawił za 1 złotówkę miesięcznie a nie decydował sie na
    zakup.

    Wyraź swoje żadanie:
    żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie zostanie
    doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta + tego co masz
    zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu zwrócono ci różnicę miedzy
    ceną zapłaconą a kosztami jakie być poniósł poprzez dzierżawę sprzętu.

    podpis

    listo polecony za potwierdzeniem dostarczenia