  • Data: 2015-08-18 08:50:14
    Temat: Re: Zbrodnie w majestacie prawa
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Żądam poszanowania mojej godności i przywrócenia prawa, uznania prawdy.
    Proszę nie znieważać polskiego wymiaru sprawiedliwości.

    Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej
    Art. 9.

    Rzeczpospolita Polska przestrzega wiążącego ją prawa międzynarodowego.

    Art. 30.

    Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i praw
    człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i ochrona
    jest obowiązkiem władz publicznych.

    Art. 32.

    1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego
    traktowania przez władze publiczne.

    2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym
    lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

    Art. 40.

    Nikt nie może być poddany torturom ani okrutnemu, nieludzkiemu lub
    poniżającemu traktowaniu i karaniu. Zakazuje się stosowania kar cielesnych.

    Art. 42.

    1. Odpowiedzialności karnej podlega ten tylko, kto dopuścił się czynu
    zabronionego pod groźbą kary przez ustawę obowiązującą w czasie jego
    popełnienia. Zasada ta nie stoi na przeszkodzie ukaraniu za czyn, który w
    czasie jego popełnienia stanowił przestępstwo w myśl prawa międzynarodowego.

    2. Każdy, przeciw komu prowadzone jest postępowanie karne, ma prawo do
    obrony we wszystkich stadiach postępowania. Może on w szczególności wybrać
    obrońcę lub na zasadach określonych w ustawie korzystać z obrońcy z urzędu.

    Art. 45.

    1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i jawnego rozpatrzenia sprawy bez
    nieuzasadnionej zwłoki przez właściwy, niezależny, bezstronny i niezawisły
    sąd.

    Art. 91.

    1. Ratyfikowana umowa międzynarodowa, po jej ogłoszeniu w Dzienniku
    Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej, stanowi część krajowego porządku prawnego i
    jest bezpośrednio stosowana, chyba że jej stosowanie jest uzależnione od
    wydania ustawy.

    2. Umowa międzynarodowa ratyfikowana za uprzednią zgodą wyrażoną w
    ustawie ma pierwszeństwo przed ustawą, jeżeli ustawy tej nie da się pogodzić
    z umową.

    3. Jeżeli wynika to z ratyfikowanej przez Rzeczpospolitą Polską umowy
    konstytuującej organizację międzynarodową, prawo przez nią stanowione jest
    stosowane bezpośrednio, mając pierwszeństwo w przypadku kolizji z ustawami.

    Art. 176.

    1. Postępowanie sądowe jest co najmniej dwuinstancyjne.

    Powszechna Deklaracja Praw Człowieka
    Artykuł 1

    Wszyscy ludzie rodzą się wolni i równi pod względem swej godności i swych
    praw. Są oni obdarzeni rozumem i sumieniem i powinni postępować wobec innych
    w duchu braterstwa.

    Artykuł 11

    1. Każdy człowiek oskarżony o popełnienie przestępstwa ma prawo, aby
    uznawano go za niewinnego dopóty, dopóki nie udowodni mu się winy zgodnie z
    prawem podczas publicznego procesu, w którym zapewniono mu wszystkie
    konieczne środki obrony.

    Międzynarodowego Paktu Praw Obywatelskich i Politycznych
    Artykuł 14

    2. Każda osoba oskarżona o popełnienie przestępstwa ma prawo być
    uważana za niewinną aż do udowodnienia jej winy zgodnie z ustawą.

    Europejska Konwencja Praw Człowieka
    Artykuł 6

    Prawo do rzetelnego procesu sądowego

    1. Każdy ma prawo do sprawiedliwego i publicznego rozpatrzenia jego sprawy w
    rozsądnym terminie przez niezawisły i bezstronny sąd ustanowiony ustawą przy
    rozstrzyganiu o jego prawach i obowiązkach o charakterze cywilnym albo o
    zasadności każdego oskarżenia w wytoczonej przeciwko niemu sprawie karnej.
    Postępowanie przed sądem jest jawne, jednak prasa i publiczność mogą być
    wyłączone z całości lub części rozprawy sądowej ze względów obyczajowych, z
    uwagi na porządek publiczny lub bezpieczeństwo państwowe w społeczeństwie
    demokratycznym, gdy wymaga tego dobro małoletnich lub gdy służy to ochronie
    życia prywatnego stron albo też w okolicznościach szczególnych, w granicach
    uznanych przez sąd za bezwzględnie konieczne, kiedy jawność mogłaby
    przynieść szkodę interesom wymiaru sprawiedliwości.

    2. Każdego oskarżonego o popełnienie czynu zagrożonego karą uważa się za
    niewinnego do czasu udowodnienia mu winy zgodnie z ustawą.

    Grzegorz Niedźwiecki

    ul. Działkowicza 19

    58-506 Jelenia Góra

    Zbrodnie w majestacie prawa - sędzia ma prawo być stalinowskim katem

    Prawomocność oszustw i kłamstw pierwszej instancji jest nietykalna

    W związku z bezpardonowym gwałceniem art. 30 Konstytucji wobec mnie,
    rozważam wariant obrony koniecznej.

    Zbrodnie w majestacie prawa

    http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/2015/08/10/
    zbrodnie-w-majestacie-prawa/

    http://socjolog61.neon24.pl/post/124793,zbrodnie-w-m
    ajestacie-prawa

    http://030267.salon24.pl/662795,zbrodnie-w-majestaci
    e-prawa

    http://nowyekran.info/zbrodnie-w-majestacie-prawa/

    http://3obieg.pl/zbrodnie-w-majestacie-prawa

    https://piotrbein.wordpress.com/2015/08/14/grzegorz-
    niedzwiecki-zbrodnie-w-majestacie-prawa-sedzia-ma-pr
    awo-byc-stalinowskim-katem/

    Materiał dowodowy

    akt oskarżenia

    akt oskarżenia2