    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaznaczenie firm na mapie
    Date: Sun, 10 Aug 2014 00:43:51 +0200

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ls61f4$hga$1@news.agh.edu.pl...
> [...]
    -2000-r-prawo-wlasnosci-przemyslowej/tytul-iii_znaki
    -towarowe-i-oznaczenia-geograficzne/?on=29.11.2013

    > Czytam i nie widzę. Gdzie tam jest napisane, że mogę napisać "mieszkam
    > przy Biedronce"?

    Jest coś takiego, jak zakres ochrony. Przykładowo kiedyś ADIDAS nie miał
    zastrzeżenia swojej nazwy na kosmetyki, bo ich nie robili i było sporo
    niemożliwych do ścigania podróbek.Wizytówke nie jest oznaczeniem towaru
    zastrzeżonego,toteż można sobie na niej namalować logo BIEDRONKA,