    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zażalenie na sędziego ???
    Date: Thu, 21 Nov 2013 09:24:41 +0100

    Użytkownik "Danusia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:l6kemo$brk$1@news.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Zbyszek9" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W Sądzie Pracy i Ubezpieczeń Społecznych nie obowiązuje zasada że musisz mieć
    > adwokata. To główna pułapka, druga to że nie wnosisz pozwu tylko odwołanie od
    > decyzji ZUS. W efekcie 98,3% takich spraw kończy sie wyrokiem niekorzystnym
    > dla odwołującego się (co potwierdza obiegową opinie że z ZUS nikt nie wygrał).
    > W Twoim konkretnym przypadku nie masz możliwości odwołania się od wyroku
    > umarzającego. Zażalenie do Sądu Apelacyjnego w tym przypadku ma 0,1% szans na
    > uwzględnienie.
> [...]

    A co adwokat mądrzejszego wymyśli? Nikt tak nie jest w temacie, zaangażowany i
    zainteresowany sprawą jak osoba, którą ta sprawa osobiście dotyczy. Adwokat
    tylko pieniądze zdziera... i rzadko zna sprawę od podszewki.
    15 minut czy pół godziny nie robi różnicy. Sądy Pracy to fikcja, są
    bezużyteczne...

    boukun